Mormor 84 år

I morgon fyller min underbart söta mormor 84 år så idag har vi allihopa vart uppe i Djupträsket för att fira henne. Vi har fiskat, rott båt på det spegelblanka vattnet i den underbara tystnaden, det enda som hördes var några vak och ett par sjöfåglar. En massa god mat som tillagats över öppen eld har inmundigats =)

En Underbar dag.
Så avkopplande.
Rofyllt.
Mysigt.
Tåls att göra mer ofta.


Nu sitter jag och Gubben och ser en film, inte riktigt min smak...för mycket slaktning, blod, krig och vapen helt enkelt, så då äre roligare att kolla lite på datorn =)
Men nu börjar jag ha gjort det ett tag så jag ska kanske se slutet på filmen.

I morgon börjar en ny arbetsvecka....ska jobba två helger i rad nu. Tungt!!
Tråkigt att bara kunna gå ut Fredagen PDOL men det är sånt man får ta. Får i alla fall se Takida =D

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0