Inflyttning i huset

Ikväll ska min mamma och pappa äntligen få flytta tillbaka in i huset. Renoveringen är snart klar...bara lite kakel och fog somi  nte ännu är på plats men allt annat är klart =)
Så hela mannskapet är samlat ikväll för att börja bära in alla saker!
Blir en snabbmiddag innan bärandet börjar, skall köpa med oss pizza när jag och Älsklingen skall dit!

I helgen äre Dragracing, Bröllop (som vi ska gå på) och firande av mormors födelsedag uppe i djupträsket...fullspäckat schema som jag egentligen, helt av allt hade jag velat bara vara i Norge på gatebil och ha en liten semestertripp men det var många orsaker som gjorde att vi är tvungna att stanna hemma...tur är att det i alla fall var lite motorevent hemma i piteå också =)
Hinner Inte vara så länge på Långnäs men alltid nån timme och så ska vi väl hinna se Top Fuel innan bröllopet som börjar kl 16.00.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Elin! Nu har jag svarat på ditt mejl!Hoppas att du känner dig nöjd med det jag svarat och att vi ses på Lördag! Ska bli trevligt att träffas IRL också ;) MVH /Anna Norlén

2008-07-11 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0