Hemvändare

Nu är det PDOL tider och många utflyttade pietbor passar på att komma hem och träffa familjer men samtidigt gå på lita festival.
Paulina gumman är även hon hemma i Piteå och nu har det spenderats en hel del tid tillsammans med henne och mer skall det spenderas =)
I morgon skall hon följa på PDOL och förfesten med oss och hela dagen i morgon kommer att spenderas i hennes sällskap skulle jag tro!

Mor och Far är på semester med husbilen så jag har fått de "äran" att sköta om huset, vattna blommor, klippa gräs och sånt skoj som man redan har nog av i sitt eget hem...men men, jag har som kompensation snott mammsens bil och tankat upp den på hennes kort =D Så jag kör "gratis ett tag nu" =P

Sitter just nu på jobbet...det är otroligt lungt idag, ringer nästan ingenting!! Ska jobba till 22.15 ikväll...känns inte så skoj!! Just nu är jag så less på jobbet, har jobbat två veckor i sträck med en dags ledighet. Har ledig dag i morgon men jobbar lördag, söndag och måndag innan jag blir ledig igen!!
Jag vill vara ledig mer än bara en dag, man hinner aldrig koppla av då och känna att man är ledig utan kroppen behöver minst två dagar i sträck med ledighet!
Ska bli skönt nästa helg då jag är ledig..då åker jag och älsklingen iväg med husbilen någonstans, förmodligen blire Ume first camp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0