DM tävling

I Tisdags vare DM tävling i Rallycrossen här i Piteå på Harraholmen och såklart var jag dit då Logger skulle köra. Så klart vare massa andra som man känner som också dem körde så det var en trevlig kväll  men en massa goda vänner och en frågvis Paulina som aldrig vart på en motortävling tidigare.

Loggert vann och jag tror att jag skall börja närvara på riktigt varenda tävling eftersom han vinner de jag är och ser på men inte på de tävlingar jag har missat =P Ganska rolet!!
Pettersson leder fortfarande men vi hoppas att Danne skall komma ikapp poängligan.

A-finalen blev avblåst efter en rejäl smäll innan första kurvan. Danne Wikgrens framvagn blev totalt förstörd och Öhlin fick punktering så det blev ett heat med färre statrande men Loggert hade ändå vunnit =D

"Kör hårt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0