Snöstorm och plusgrader

Jag vet att det har blivit mycket skrivande om vädret nu, men det är som det som jag är upprörd över! =P

Det var egentligen tänkt att jag skulle åka till Boden idag och hälsa på allihopa igen. Jonas och Annika har som hastigast flyttat nu medans jag vart i Göteborg så då måste man ju se den nya lägenheten =)
Men på grund av det här skitvädret som är idag så tror jag inte att jag vill köra till Boden... det kommer att gå sakta och vara svindålig sikt! Tar det nog en annan dag.

Istället ska jag försöka ta mig i kragen och packa upp väskorna från gbg och sedan åka till stan med mamma...måste köpa lite nyttiga saker idag, men det är inge roligt! Köper hellre skor eller kläder än toa papper och sån shit! =P

I helgen äre fest...vet bara inte vart, när och hur....det ska planeras idag! =) Lutar åt att det blir på Djupviken hos Dick och sen utgång på Valdino eller stat..beroende på vilken dag som ska förberedas! Lite lasergame tror jag också att det blir innan festen sätter igång! =)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0