Långpromenad

Efter att ha suttit ett antal timmar med pluggandet idag så kände jag att rumpan var lite tillplattad och behövde få röra sig lite =P

Tog därför på mig utterkläderna och började promenera in mot stan...till stan äre 5 kilometer men jag nöjde mig inte utan jag gick hela vägen till gubbdagis som ligger på furuberget...alltså drygt 4 kilometer till. Där var det fullt med folk och tur som jag hade så var svärfar där, så jag slapp gå hem =P Det blev en riktigt skön Lördagspromenad på 1,15 timmar!

Nu blire Tacos till middag och sen en rulle eller nått lungt ikväll.

Igår käkade vi middag hos Älsklingens mamma och Bocke och sedan var vi med Emma & Markus.
Såg den aldrig bortglömda och solklara tjejfilmen "Tio orsaker att hata dig". Jag älskar den filmen =P
Heath Ledger är inte den fulaste skådespelaren heller, så han förgyller det hela ännu mer!


image102


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja han är faktiskt gode Kakig :) Och filmen är verkligen superbra! Ville också tack för en skitsnygg blogg :) Tack tack tack tack :) Kram

2008-01-12 @ 18:09:02
URL: http://jennielundgren.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej igen! Duuu - kan du möjligtvis ändra mitt namn. Det står Jennie LundgrEEn på min blogg. Med två EE:n och det är ju inte bra :) Kram!

2008-01-13 @ 16:22:38
URL: http://jennielundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0