Kaffepaus

Nu har jag den första kaffepausen i dagens/helgens pluggande.

Är redan spyless!

Vill åka till Gubbdagis istället och hjälpa älsklingen med Imants Camaro, men det är bara att sitta ensammen här hemma och fundera på vad som skulle behöva göras här...kommer alltid iväg på en massa sidospår när man sitter och läser! 
Man kommer helt plötsligt på att vi har mycket tvätt och att jag måste tvätta, och att det var oförskämt dammigt i fönstrena =P ....kan komma på hur mycket som helst som jag hellre gör istället för att plugga!

Men marknadsföringen är en kurs som jag själv har valt att gå och det är ju rolet, men det finns inget mer depprimerande än att vara fast i skolböckerna på helgen. Då skulle till och med fordonsteknik eller nått annat sånt rolet läsämne vara tråkigt!


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0