Helt underbart...

Vädret här i Göteborg har vart helt underbart idag!
 
Trodde att det skulle bli ett helvetiskt väder efter  det att alla sagt att en ny Gudrun var på väg...det märkte vi dock igår kväll när vi var och hyrt film...När vi kom ut från Kiosken så började det spöregna och blåsa som bara den...Vi hade en bit hem så när vi väl var framme så var vi genom sura av regnvatten så vi hoppade ur de blöta kläderna och in i mjukiskläder...satte oss i soffan och såg den dåligaste filmen detta år..."Cash Back" är ingen film som behövs lägga ner pengar ochtid på för att se...helt knasig film!!
Hyrde även två "nostalgiska" svinbra filmer, "Hitch" & "A Walk to Remenber".

Jag skulle komma till vädret var det...Idag har det alltså vart helt molnfri himmel och jätte mycket vårkänslor. Natten var stormig och regning men det slutade frammåt morgonkvisteln. Visst har det blåst lite mer än vanligt idag men det har var sol =) Jag blir så glad och upprymd av den!

Ikväll blir det att gå på sticky fingers på en konsert och förmodligen insupa några ÖL =)

Nu ska jag bädda ner mig på soffan, läsa en bok som Lia Marklund skrivit och samtidigt ha på "A Walk to Remember" i bakgrunden....Kommer förmodligen att gråta en skvätt...gör det varje gång jag ser denna filmen! =P



På återseende... ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0