Helgen...

Ja då har alltså den här helgen också löpt förbi. Den har vart rolig och ganska händelserik.

I Fredags morse satte jag mig på komfortbussen upp till Boden för att hälsa på. Efter att jag stått i kylan i typ 20 min och väntat på att bli hämtad när jag väl kommit till Boden så åkte vi till Jonas & Annikas nya lägenhet. Den var betydligt bättre än den gamla men de hinner inte bo där speciellt länge. Annika hade blivit sjuk under natten så hon låg däckad och sov hela dagen...detta gjorde att jag fick se lite bra sidor hos min bror...han kan faktiskt diska, laga mat och sköta dottern =P Han imponerar!

Åkte med den alltid så snälla Dick hem till Piteå och på Fredag kväll blev det impulsfest för mig och Patricia.
Satt hemma i Roknäs och surrade om allt och inget, som bara kvinnor kan, sedan blev vi hämtade av Jeanette och då blev det Valdino för mig, Jimmy, Daniel, Christoffer, Mattias, Patricia och Erika. 
Skit skoj!
Det var så länge sen jag festade med storebror Jimmy och Daniel...man kan aldrig ha så rolet som man har med dem!! Röjde på dansgolvet hela kvällen och självklart blev det ett litet lyx på sunes innan det var dags för hemfärd.

Lördagen var lite trött men mådde betydligt bättre än vad jag trott...hade nämligen fått i mig lagom mängd öl men sedan blev det en 75:a champange på det...skumpan har en förmåga att hamna i benen och sedan världens huvudvärk dagen efter men jag kände ingenting..det var bra!! =)

Åkte ut en sväng på stugan och mös med Crilles mamma, Bocke och William. Sally var såklart med =)
William tog några turer med skotern men det var så pass kallt att han kom in igen efter 20 min och la sig i soffan med mig och Sally...det är så avkopplande att bara vara, och inte göra nått, när man är på stugan....ligga i soffan framför kaminen och se lite tv.
På kvällen var vi ut och käkade på Hawaii tillsammans med Emma, Markus och Mike. Bio sedan...såg det inte allt för bra filmen, och definitivt inte min smak, I am Legend....det som var bra i filmen var när Will Smith tränade...=P

En påhälsning hos Daniel & Katta i deras nya lägenhet blev det sedan....kom och störde dem i golvläggandet =P
Att man kan ha så roligt med några pappersbitar som killarna hade igår är förundransvärt. Eftersom de fick nycklarna till lägenheteni Fredags så har de inte satt in några möbler eller tv så vi satt på golvet och vek flygplan...lite roar små!! =)

Idag äre Söndag och det är min Söndag att ha middag. Klockan 17 kommer mor & far samt Jimmy & Jeanette för att käka lite Lasagne. Hoppas att det duger!

Nu måste jag läsa Swedbanks hemsida inför praktiken som börjar i morgon...


ByeBye

Kommentarer
Postat av: jonna

Hej! :) Har äntligen hittat åt din blogg igen så man kan läsa lite ;) Den filmen var ju ändå bra, iofs tycker jag de mesta filmerna är bra men :P Haha.. Allt bra på praktiken? När är du fårdig? :)Kramar!!

2008-02-18 @ 23:30:14
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0