En dag i Luleå

Då var första dagen på skolan, efter lovet, över. Konstigt att man alltid ska vara så trött efter den dagen fastän man inte gjort så mycket annat än det man gör hemma..man gör till och med mer saker hemma än på skolan fast man är tröttare efter en skoldag, i alla fall jag!! =P
Vi träffades alla i vår grupp i marknadsföringen och gjorde färdigt vårat arbete och sen vbar det dags för redovisning av det...gick faktiskt rätt bra...hade en snygg PP-presentation som Isabell hade påbörjat och så var det bara att prata lite! Nu återstår bara tentan på Måndag och sen är marknadföringen klar =)

Jag och Sofia har det betydligt skönare denna tentaperiod än vad Isabell, Nicklas & Lippo har...vi har nämligen bara en tenta medans de har två...deras andra är till och med i intern redovisning! Usch vad jobbigt!!
Men jag och Sofia "Njuter" av "Friden".

Ska på IKEA nån dag till veckan =) Jippii, det börjar vara ett tag sen nu!
Vi ska köpa en garderob som vi ska göra till Gandalfs nya terrarium. Han börjar bli så stor att det gamla terrariet är för litet för honom, och så blire finare än det gamla =P

Ikväll äre Bodypump som gäller...hoppas att jag inte har lika mycket träningsvärk som i Torsdags och att Lousie kommer ihåg passet! =)


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Kicki

Wohoo!! Om ni ska på Ikea så vill jag eventuellt lämna en beställning ;)
Snygg ny header förresten! =)
KRAM

2008-01-09 @ 13:12:24
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0