Ganska lång...men jag är uttråkad!

I dag äre Måndag och en härlig start på den nya arbetsveckan med helt underbart vinterväder.
Dagen började dessvärre inget vidare för mig...Hade halsont när jag vaknade och det ville inte släppa...Åkte till Jobbet/praktiken i alla fall och det gjordes lite för hastigt för jag hade nämligen glömt halva handväskan..typ glasögonen som är livsviktiga när man sitter framför en dator hela dagarna!!
Sedan, klantigt som fan, jag vet, så satte jag mig i bilen och backade av uppfarten hemma, helt ovetandes av vad jag gjort...märkte det inte förens jag var framme och skulle sätta bilen i värmaren....jag hade glömt dra ut sladden till motorvärmaren när jag åkte hemmifrån....Hahaha!! Så nu är mitt motorvärmaruttag lite löst på min älskade BMW...det blir nått för älsklingen att fixa ikväll medans jag ligger här på soffan nerbäddad. Åkte nämligen hem efter lunch...mådde inget vidare och jag måste vara frisk i morn för då har vi seminarium med en affärschef.

Så nu ska jag skriva en låång lista för att fördriva lite tid!

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lite lågt, eftersom jag inte är helt kry.
Favoritgodis: Chips, GLASS & Choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor.
Kläder just nu: Addidas mjukisbyxor och en Ramones tröja.
Musik just nu: Sister Hazel & Chris Dauthry.
Vad sa du senast: Du stinker, till min sambo som luktade plastbåt.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden.
Sommarplaner: Gatebil Norge, Mantorp, Långnäs....alltså en massa olika bilträffar/tävlingar.
Fisk eller badkruka: Fisk om jag är utomlands eller i en varm pool. Badkruka i Sveriges kalla vatten.
Saft eller alkohol: Vatten på veckorna och alkohol på helgen.
Hur många kuddar sover du med: Tre stycken.
Favoritväder: Jättevarmt och jättesoligt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, Sängen & Mat.
Spelar du nåt instrument: Inte nu längre....tidigare trumpet.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon.
Sparare eller slösare: Både och...gillar att shoppa men sparar så mycket som möjligt.
Vem är viktigast för dig: Familjen och Sambon Christian.
Bästa film: Den gamla men alltid lika bra Coyote Ugly.
Tror på liv på andra planeter: Ja, det finns det nog.
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Jo det har jag.
Tror du på mirakel: Ja, har nyss vart med om det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja absolut.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Njae, sådär.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej verkligen inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill helst ha två stycken. Självklart ett av varje =) 
Bio eller promenad: Både och. 
Är du kittlig: Kan man påstå =)
Snarkar du? Nej....
Stjärntecken? Oxen / Väduren
Rädd för insekter? Ja, för alla!!!
Äckligaste insekten: Spindlar utan tvekan!!
Största svaghet: Dålig på att förhandla =P
Det här är jag bra på: Ärlig, omtänksam och alltid glad.
Bästa bok? Davinci koden.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga.
Vad vill du jobba som? Banktjänsteman, ekonom eller typ grävmaskinist =)
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Nej, försöker blogga så mycket som möjligt =)
Har du nån flickvän/pojkvän? Förlovad med Crille.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat oftast.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Har tänkt det, vet bara inte när.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Ärlig, rolig, snäll och mysig.
Hur många syskon har du? Två storebröder.
Är du rädd för blod? Nej, men det är obehagligt med öppna sår.
Saltar du på maten? Vid behov.
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga om än det inte är så bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick samhälls ekonomi.
Anser du att du är stark? Ja, det tycker jag nog.
Brukar du sola? Älskar att sola! Man blir så brun och fin =)
Vad gör du om du får hicka? Väntar ut den.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Gärna kaffe men försöker dricka mindre..mer te istället.


Då var denna lista klar...


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0