Traditioner varje jul

Ikväll har jag vart i Roknäs och klätt julgranen hos mamma och pappa. Det är något som jag alltid har gjort tillsammans med min pappa...han ger mig ljusen och jag placerar osv. Det är verkligen super mysigt, och medans vi klär granen så fixar mamma glögg och gotta =)

Efter att granen var klädd så åkte jag till Johanna i Sjulnäs och köpte löshår på träns med fastsydda klips. Det var en super trevlig tjej med söta hundar (Valpar). Färgen var mellan brun...perfekt till mitt hår, måste bara göra lite ljusa slingor i det sen äre perfekt =)

Har inhandlat det sista julklapparna idag och ett linne till mig som jag ska ha på juldagen hade jag tänkt. Nu ska vi käka Ben & Jerrys och se lite TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0