Mysigt som bara den

Igår var första kvällen som vi somnade med en tv i sovrummet. Vi hade missat en strömkabel till boxersändaren så det blev en film bara för att inviga....Ice age =) jag somnade på tv röda så i morse då jag vaknade slog jag igång allt igen och dvdn började där den slutade igår...hi-tech =)

Nu sitter jag i soffan med  min mindator och surfar Helt underbart med en bärbar som inte är sån tung att den är som en stationär och en där batteriet håller mer än 20 minuter. Nu fattas bara att det börjar funka bättre med mobilt bredband så kan man ta ett sånt och surfa vart man vill =)
Snart är bilen varm och då bär det av till korpen för ett pass i gymet och sen på stan för att inhandla julklappa. Undrar vad jag ska kpa till min familj, crilles är klar.
Börjar inte jobbet förens 16.15 idag så jag hinner förhoppningsvis mycket =)

Nu ska jag stänga av denna sötnos...


   

Kommentarer
Postat av: Catta o Festis

Hörde att de hade snöat ida ! LÄNGTAR HEM nu ju :P Fest har fått uppkörning så stannar till efter jul ;)

2008-12-12 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0