Makeupartist och frissör

I går extraknäckte jag som makeupartist och frissa...Jag älskar juh att hålla på med sånt och har lärt mig en del under åren så nu når svärmor skulle ha firmafest så passade på att anlita mig. Det blev fem stycken som jag fixade och de blev så fina. Hoppas att de trivdes i det hela kvällen =)

Sen på kvällen blev vi med barn.....

Inte jag =P Vi var barnvakt åt William då Anneli och Bocke var på fest. Så det blev pizza träff på Hawaii med Race i Norr och sedan en liten godispåse och en film. William och Sally (hunden) låg och mös på den ena soffan och jag och älsklingen på den andra....självklart så såg vi Brittan- for the record också.

Nu ska jag baka lite pepparkakor innan det är dags för middag hos oss idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0