Jag fastnade...

Efter middagen idag åkte jag först till Louise för att se deras julgran och hur det såg ut i källaren då de fått i bubbelbadet...sen var det tänkt att jag skulle åka in till stan och träna på korpen, men jag fastnade. Passade på att mysa med underbara Molly som bara växer och växer....Vi läste lite böcker, böt om till nattlinne, drack välling och nattade henne vid sju snåret.

Underbara trollunge...upptäckte ikväll att hon är ganska lik Stina i Saltkråkan =)

Efter att vi nattat Molly så fastnade vi på soffan med en stor och god the kopp i handen. Vi har surrat om allt och inget. Gett varandra inspiration på vad man kän äta till middag, sett inredningsprogram och kritiserat dem och drömt oss iväg i hur vi vill ha inrett hemma =)
Det är så skönt att kunna umgås med sin egen kusin på detta sätt fastän hon är drygt 10 år äldre än mig. Vi är så lika varrandra =)

Nu ska jag lägga mig på golvet i vardagsrummet och träna lite armhävningar och mage, kan inte vara helt "lat" idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0