Ingen stress

Ikväll har jag egentligen inget planerat och det känns så skönt. Blir ofta att alla veckodagar är fullproppade med saker att göra men idag har jag bara tänkt göra det som faller mig in. Just nu sitter jag såklart vid datorn och sedan ska jag nog bara mysa framför tvn, ta en lååång skön dusch efter träningen nyss och sedan sova tidigt. Börjar att jobba 06.45 i morn också. Det är en otroligt skön tid att jobba då man slutar 15.15 har man ju som hela dagen kvar känns det som.

Ser på unga mödrar samtidigt som jag sitter här och det såg helt underbart ut. Jag fick ro i kroppen ara jag såg de ligga där i en lerinpackning och bli ompysslade på SPA.
Jag ska på SPA när jag är i gbg har jag bestämt =) Blir nog samma som förra gången, på panoram hotell, nära och bra.

Snart äre jul =D

Kommentarer
Postat av: Elin

När blir det Gbg? Riktigt nice med SPA-behandlingar :) Sen en till sak, Chrille fyller ju år på söndag så om ni har tid lördagkväll är ni bjudna på födelsedagsfirande hemma hos oss ;) Jaja nu ska jag iväg och sola! Kram

2008-12-18 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0