Allting samtidigt...

Varför ska det vara så att ena helgen har man ingenting planerat och man gör heller inget, men då nästa helg är det alldeles för mycket att göra. Jag är sån som helst (kan inte) säga nej också så det blir lite jobbigt ibland.

Har planerat att gå ut och äta med tjejerna på fredag och sitta och surra över en god drink. På lördag ska jag sminka och fixa håret på några människor. Vi ska eventuellt hinna till Ume och hämta lite delar till mustangen.
Och som att det inte var nog så fick jaag en inbjudan av storebror från Boden att det är inflyttningsfest/födelsedagsfest på fredag också....Jag vill ju dit med. Han fyller ju faktiskt 25 den 5 dec.


Usch jag hatar att det blir så här!!

Men men, nu ska jag gå å fixa mina lussebullar.

Kanske stänger in mig helt denna helg så jag slipper välja vad jag ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0