Tjejernas afton i Ursviken

Kvällen som Annelie och Gabbri hade satt ihop för gårdagen blev klockren!

14 tjejer, en massa kackel, pinnbröd, lekar, tunna och skratt.
En kort sumering av allt vad som hände :)


Började med att vi spelade volleyboll och såklart vann mitt lag två av tre gånger :) Sen blev det en massa prat och grillning tillsammans. Några av oss badade Hottub och sedan i det iskalla havet...mina ben domnade av bara efter några sekunder i det kalla vattnet, fy fan så kallt...helt otroligt!!
Efter det kalla doppet var man tvungen att få lite värme i kroppen så då blev det lite till hottub och en lång varm dusch :)

En super trevlig kväll i trevligt sällskap!! Synd bara att det blir så sällan alla kan ses.

Nu ska jag och älsklingen åka båt in till stan och käka en glass och köpa en present till min mamma som fyller 50 år på Lördag...Har ännu ingen aning om vad jag ska köpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0