Tungt...

Denna vecka är inge roli alls...På flera olika sätt är den jätte tung.

Igår tog vi bort min ena katt....i morgon är det möte för att få veta sanningen och provsvaren angående lilla Julias död och på fredag har jag en tenat som jag skjutit på ett bra tag för att jag och läraren inte kommer överens.
Men det är verkligen dags att göra den allra sista tentan så jag måste plugga hela denna vecka för att ha en chans att klara den.

Skulle även behöva se över solskyddsfaktorer och sånna saker inför Turkiet resan som blir på onsdag till veckan =) Men det får bli till veckan någon dag för i helgen äre Dragracing i Långnäs som gäller och en tripp till IKEA på söndag.

Har haft en bra morgon på jobbet idag, många affärer så lite piggare och på bättre humör blir jag men så fort slappnar av tänker jag på allt som ska göras och allt det tråkiga. Tur att Turkiet är nära nu för jag behöver semester och avkloppling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0