Taco middag

Var ett bra tag sedan jag träffade älsklingens syster och måg så idag bjöd vi dem på deras favorit mat..Tacos =) Snabbt, enkelt och bekvämt!!
Var mycket trevligt att få surra ett tag och bara mysa framför tvn.
Kicki försökte ta ut Gandalf från terrariet men lyckades inte så älsklingen fick plocka ut honom och sen mös Thomas och Kicki med Gandalf =)
Det verkade som att Kicki var sugen på att ta hem honom men visste inte vart hon skulle placera terrariet...Det är ju det som är problemet, han tar så stor plats!!
Tack, Tack, Tack, Tack Kicki för att du förbarmar dig över min blogg...Den blir sååå fiin!! =D

Nu ska jag stoppa om mig själv på soffan...ta en till alvedon och hoppas på att febern försvinner till i morn!!
Blir en tidig kväll i kväll....


NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack så mycket för maten igen :)



Nu har jag lagt in en ny signatur, vad tycks?

Ska försöka fixa färgen lite mer metallic också :)



Kram

2008-08-12 @ 14:13:53
URL: http://kickikickass.blogg.se/kicme
Postat av: Kicki

Var det nåt sånt där du tänkte med bakgrunden?

2008-08-12 @ 14:27:21
URL: http://kickikickass.blogg.se/kicme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0