Nu vill jag ha helg

Just nu är jag jätte less på att sitta här på jobbet...vill hem till älsklingen som är ensammen och säkert saknar mig =P
Har knappt sett varrandra sedan i Tisdags...känns konstigt när man är van att spendera väldigt mycket tid tillsammans.
Så lite som vi har vart med varrandra i sommar har vi aldrig vart förut...kan vara skönt i bland då får man juh sakna varrandra mer men samtidigt tråkigt då man inte får kramas och mysa tillsammans varje dag.

Men idag var jag en sväng ner till Marinan innan jag började jobbet så då fick jag några välförtjänta kramar och kyssar =D
Hade nämligen städat hemma på morgonen...så jag fick beröm att det var fint hemma när han kom hem =)

Men men, nu skall jag jobba vidare ett tag till...snart är denna arbetsdag över =)
Se ya Catta, Danne och Elina senare ikweel!! =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Mnja, jag vet inte om vi är så på god väg till bröllop, minst ett år i alla fall men det är väl lite upp till Tomme, det fattas ju en ring än ;)



Va bra att du fick veta teckensnittet, då ska jag testa igen att fixa fram nåt fint =)



Vi får ta och ses snart tycker jag!

Kraam

2008-08-08 @ 19:09:43
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0