kl 08.08 08-08-08

Jag vaknade av att radion hade satt igång i morse och det första jag hör är Roger, RixFM, som hurrar för alla stockholmare att klockan var 08.08 datum 08-08-08.....hade aldrig tänkt på det förens jag hörde han säga det, ganska komiskt ändå!!
Läste att det är party i hela sthlm ikväll för att fira deras dag...hahah, allt blir komersiellt och skall vara så stort!!
Att det aldrig tar slut.... alla "högtidsdagar" kommer att bli till stora fester bara för att ha en ursäkt till att festa. Man kan faktiskt ha skoj, äta gott och dricka nån öl utan att måsta fira något!!

Nu skall jag ta en springtur kring storfors och sedan måste jag iväg och handla lita....skall köpa goda kräftor =D
Hade tänkt hinna städa också men jag måste nog lugna ner mig ett tag!! =P

Mormor ligger på sjukhus nu....hon ramlade igår på Nolia och har lyckats bryta lårbenet, inte lårbenshalsen som alla andra äldre utan rent av lårbenet!! Hon skall opereras idag så vi håller alla våra tummar och tår för att det skall gå bra och att hon inte behöver sövas. För en så pass gammal tant äre ingen höjdare att sövas.....hoppas det inte blir så!!

Massa av pussar till dig mormor!!! Ålskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Jag har letat och letat men tyvärr inte hittat något liknande det där snygga teckensnittet som passar i ditt namn, men det är ju fint det du har också tycker jag!



Vad kul!! Jag hade ingen aning om att ni varit tillsammans så länge =) men det låter ju rätt när jag tänker efter, hi hi.



Bröllopet är i morgon! För Emma och Dennis. Vårt datum är väl lite löst ännu :P Men jag fick Tomme att sitta och surfa på vigselbutiken.se igår! ;P Inte för att jag vet om det är aktuellt än, men det kan ju vara bra att reka lite så man vet att vi har samma smak, och det har vi! :)



Kraam

2008-08-08 @ 10:37:53
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej :)

Så roligt att fara hela familjen. Ni kommer säkert få det jätte mysigt :)



Nää de riktiga ägarna hämtade dem så det var där men nu har de flyttat till boden :P



Ska ni hitta på nått skoj i helgen då?? Kramar!

2008-08-08 @ 13:23:52
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Det heter AL SANDRA : )

2008-08-08 @ 17:06:50
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0