Helgen i Ume

Det var helt underbart att få koppla av lite i helgen. På fredagen kom vi ner och ställde i ordning oss på campingen och sedan käkade vi en god middag.
En cykeltur utmed Nydalasjön blev det efter maten och senare en fotbollsmatch då William spelade.

Tyvärr så gick det inget vidare för Piteås småpojkar så de åkte ut på lördagen.

En lång dag på stan blev det på Lördagen, en hel del shopping både för mig och för älsklingen.
Crille köpte faktiskt ett par jeans och ett par VITA skor. Min älskade sambo har aldrig i hela sitt liv, tror jag, varit ägare til ett par vita skor och som dessutom inte är DC eller Etnis....han har alltid haft stora, bulliga och ganska fula skejtar skor men nu har han köpt ett par vita Adidas =) Jag är så stolt över honom =P

En god grillad middag på lördagen tillsammans med Annelie och Bocke och sedan bara att njuta!! Helt underbart att campa =)

På väg hem stannade vi och käkade på rastplatsen i Sävar och där träffade vi ett äldre par som hade en 660 Elegance inköpt på Östgöta camping 2006....hahaha, alltså en på pricken likadan husbil som våran, så fiin den var =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0