Allvädersstövlar och regnkappa

Det bara ösregnar hela tiden!! Urk vilket skit väder, man blir så trött och dåsig när det är såhär =(
Sitter på jobbet fram tills 17,30 idag och sedan ska jag på stan innan de stänger för att titta på en till present åt mammsen som fyller 50 år på lördag. Ska köpa något från mig och älsklingen tillsammans och jag har i tanken vad vi ska köpa..... Hoppas att det finns bara!!
Hatar att springa på stan när det regnar men jag måste verkligen göra bort det idag...hinner inte sen i veckan för då äre pensionärskväll, träning och fredag.

Har tänkt inhandla ett par snygga stövlar snart...vet bara inte när jag ska hinna. Nu regnar det så mycket att alla vanliga skor blir förstörda och mina Nokia stövlar kan jga ju inte gå runt i så då blir det ett par snyggare stövlar som inte är meningen att ha på vintern näre är svinkallt som de andra jag har. En snygg regnkappa skulle inte heller sitta helt fel men jag har två regnjackor redan så det kändes lite onödigt!

Wissman gick just vidare till OS final =)
Vad hände med Holm?? Synd att det inte gick vägen...


Hur många OS guld har inte Kina nu då?? Så korupt land!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0