Kokande känslor

Kan man bli mer arg och less på en lärare än det jag är nu?!

Jag har ännu inte fått några komentarer på mitt utlägg till arbetet som jag skickade in den 8 April...Nu är det den 15 april och jag vill börja skriva mer på arbetet med ndet är lite knepigt när man inte evt om man ska ändra nån viktig sak som hela arbetet tynger på!!

Jag blir så less!!!

Läraren ville ha ett möte denna vecka och ville jag skulle säga en tid....enda dagen jag hade möjlighet att åka till luleå var igår, Måndag, och sa det till honom......inget svar....när gårdagen kom visste jag inte om jag skulle åka till Lule eller ej, jag gjorde det inte!! Hoppas han satt och väntade på mig, bara för att få sig en tankeställare att man ska svara när någon ska boka in möte!!!

AAAAAAAA

Nu skiter jag i honom, skriver mitt arbete utan hjälp!!

Nu vill jag att det ska bli sommar, sol, värme, ingen skola, jobba, bilträffar, Gatebil-Rudskogen, Långnäs, Bröllop, PDOL och Turkiet i 2 veckor som avslutning av den svenska sommaren =) Längtan!!

Fick igår veta att jag klarade min Marknadsföringstenta =D SKÖNT!


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0