Is, snö och trkigt - Varmt, grönt och underbart

Japp, då satt man här i Goa Göteborg igen =D

För tillfället är jag alldeles ensammen i lägenheten, väntar på att tussen ska komma hem från jobbet. Var en pärs att gå från stan idag när jag hämtat nycklarna till läggan...typ bara två kilometer men världens största väska, som egentligen inte är så tung och fullpackad, men som i kullerstenarna bara blev tyngre och tyngre. Har nog aldrig tagit så lång tid att gå så kort bit tidigare i mitt liv! Dessutom uppförsbacke nästan hela vägen =P

En sväng i duschen har jag hunnit och nu sitter jag och lyssnar på musiken till underbara filmen Grease =D

Här nere på västkusten är vädret underbart, ska inte klaga på det väder vi har haft hemma i Piteå de senaste två veckorna men detta är ännu bättre...här finns ingen snö som blir till slask, det är gröna gräsmattor, blommor i full blomning, soligt, varmt, klänningar, helt enkelt sommar!!

Pratade alldeles nyss med min mamma som satt i husbilen på fiskeCampen i Jävre och där flög fiskmåsarna och försökte hitta nått att äta...isen låg kvar och snö överallt i princip! Hihihi, jag har det bättre =P

Nu ska jag ta nått att inmundiga och sedan iväg på en promenad =)


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0