En dag med olika sidor

Morgonen började med ganska roliga känslor...satt nämligen och gjorde ett fotoalbum. Pysslade och höll på tills tiden bara försvann...då var det dags för dagens tråkiga känslor, Begravning.
Hoppade i lite kläder och åkte iväg till kapellet, kände mig ganska stark inombords men direkt jag fick se Anita, Jörgen och Elisabeth så brast det och sedan skrålades det i någon timme.

Men allt kan inte gå under så efter det tråkiga åkte jag ooch mamma på stan och unnade oss lite saker, eller mamma unnande mig saker =D Thanks mom!!
Har beställt tapeter, golv, klinker, och våtrumsmatta till badrumet och tvättstugan...snart ska mor och far få börja sätta in allt!

Nu ska jag sova =P

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0