Dagens

Dagens humör: Ganska pigg men har inte gjort nått till arbetet...längtar bara tills Bagera kommer hem så jag kan inte tänka på nått annat, har till och med glömt att jag fyller år snart =P
Dagens borde: Träna en snabbis nere i källaren och sedann duscha.
Dagens frisyr: Väldigt tajt bakåt i en svans...promenad och träningsfrisyr =)
Dagens materiella vill ha: Ganska mycket om jag ska rabbla upp allt...har nyss kommit på att det bara är en dryg vecka tills jag fyller år så då blev det att skriva en önskelista =P Löparskor, Årskort korpen, Kattpengar, Badsalt/skum/kudde, Stor ljuslyckta Indiska osv.....Listan blev ganska lång!
Dagens längtan: Till att Bagera får komma hem!! Ska även bli roligt att åka till Göteborg och att fylla år men inte alls lika roligt som att få hem kissen =)
Dagens fundering: Ett båtnamn på vår lilla båt som just nu renoveras......
Dagens beroende: Träning
Dagens tråkigaste: Allt skräp i vardagsrummet efter monteringen av katternas leksak.

Dagens personer: Älsklingen, Emma & Marcus + Alla andra som ska uppvakta Marcus.

Dagens roliga: En kväll med trevliga och nära vänner, god mat och mycket att surra om =) HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0