Då var man nästan gammal

Då var Söndagen över och Måndagen här...Fyllde 21 år i går =D

Vill dock ha min present av mina päron....de sa bara att den kommer om en vecka typ, inte vad det är....jag är nyfiken, jag vill veta NU!! =D
Vadå typ?! Vet de inte när den kommer heller....ÅÅÅÅ vad jag är nyfiken!

Det var självklart fullt hus här i går, verkar som att alla i släkten/familjen hade kommit överens om samma tid för helt plötsligt steg det in 23 pers innanför dörren....det blev trångt fast vårt kök är stort!

Den stora sensationen för dagen var att Gandalf, vår underbara Leguan, var ute på sin dagliga tur runt om i huset....vissa var fasinerade och andra rädda.
Han var så fin där han låg och solade i fönstret nästan hela dagen, så skönt han tyckte det var!! Nu är han verkligen jätte klar och fin i grönfärgen =D Det är inte ofta han tror sig ligga så där länge och bli så fin.
Det nya klösträdet till katterna tycker även Gandalf om, spec när han får ligga högst upp och blicka ut över allt och alla!

Nu ska jag ta tag i mitt exjobb för dagen...kommer inte bli så mycket skrivande senare i veckan!

Veckans schema:
Måndag = Plugga. Kl. 14.00 Hämta ut bilder, Sola, Träna gymet, fika med resten av familjen.
Tisdag = 10.00 Begravning...Tråkig dag, ingen ork! Simma.
Onsdag = Luleå möte med handledare och klassen. Träna gymet.
Torsdag = Packa till Gbg. Träna gymet och Simma.
Fredag = 10.00 Lyfter planet mot Gbg.

Tummis! =D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Stoooort grattis i efterskott!:D

Ha en toppenbra dag!:)

Postat av: eem

Grattis i efterskott! Ha en jättefin dag!

2008-04-21 @ 08:39:12
URL: http://emeliemalmborgs.blogg.se
Postat av: Jonna

Hallå =) Spännande, undrar vad det kan vara du ska få? ;) Jå det är bara fint. Helgen var lugn för min del medans peter var ut båda dagarna :P Hehe.. HUr hade ni det då, du hade födelsefest eller? Kramar!!!

2008-04-21 @ 17:20:20
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0