Nykter utgång och fiske =P

På Fredagen blev det nykter utgång efter en "tragisk" kväll...Jag olch min älskade gumma Patricia hade planerat att gå ut på Valdino på Fredagen och Pattry skulle fetsa och jag köra bil....Kvällen började med en sen middag och sedan en biltur in till stan för att hitta någon förfest MEN det var heldött på festarfronten bland alla vänner!! Det blev till sisst så att Pattry drack i bilen medans jag körde... Satt i princip bara å vänta på att Valdino skulle öppna och att det skuklle bli nå folk! När klockan hade blivit kvart i 12 gick vi ut och det dröjde tills det blev roligt...Inte förens halv ett blev det nå folk som man kännde och som ville dansa=) Men kvällen blev ändå lyckad.. träffade en massa gamla klasskompisar och surrade fram till halv fyra på morgonen!

Lördagsmorgonen började med att min kära mamma ringde och väckte mig kl nio och frågade om jag var på väg...skulle nämligen åka upp till Niemisel och fiska. Mor och Far hade åkt upp redan på fredagen och väntade bara på mig. Lyckades pallra mig upp kl tio och packade bilen innan jag åkte iväg uppåt! Efter två timmars bilfärd var jag framme i skogen=) Resten av helgen spenderade jag framför brasan och fiskade...Det är så skönt att bara komma iväg ibland!! Det är inte dumt att bli ompysslad av förälldrarna en hel helg heller =)

Till alla er som vill ha skön avkoppling i naturen så ska ni åk till Stora stenträsket åvanför Niemisel...

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0