Härlig höst

Idag på morgonen så tog jag min vanliga morgonpromenad... Här uppe i Piteå har det varit höst ett bra tag med det var först i morse som jag tänkte på det!
Nu har verkligen alla löv släppt från trädet och det är dags att vintra tomten.
Det är allt jobb som man måste göra inför vintern osv som gör det jobbigare att bo i hus istället för lägenhet, men det kompenseras fort upp!! =P
Just nu är det kasst väder ute, det regnar och blåser som F*N, och min tvbild är suddig. Hatar att tv:n ska försvinna när det regnar, det är juh då man vill titta på tv!! Jag vill juh se mina vänner!!
Blir nog att åka å hyra en film snart!!

Blir nog en Göteborgsresa vid månadsskiftet, äntligen ska jag få träffa min älskade Paulina!! =)

Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0