Fredag och kvällsmys

I kväll ska jag och min gumma Patricia hyra oss några filmer och bara sitta och mysa. Det kommer förmodlligen att bli en och annan godis som åker in i kackointage =P (ein pitbåo nögges få skriv oppa pitmåle i bland)
Sen kanske det blir en kvällspromenad genom den stora staden!!

Nu till fortsättningen på min lilla lista:

31. Vad dricker du till frukost? Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Gärna på mage =)

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa/kela? Finns det något bättre?!

35. Är du en beroendemänniska? Nja..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, Daniel på SCA

37. Vill du ha barn? Självklart!!

38. Kan du några andra språk än svenska? Japp, engelska och spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag är så bottenrädd så om jag ser botten och det inte finns alger så föredra jag havet, annars gärna en bubbelpool.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller heminredning

42. Äger du dyrbara smycken? Jo, för mig är de det!!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu Roomservice och Greys anatomy.

44. Kan du rulla med tungan? Japp

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag måste nog säga Dick där...

46. Sover du med gosedjur? Inte nu längre

47. Vad har du för ringsignal? Fergie Big Girls Dont Cry

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Självklart

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Det är långt dit...

50. Flirtar du mycket? Nej, jag har sambo

51. Kan du byta olja på bilen? Självklart!!!!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej inte ännu
53. Vilken var den senaste boken du läste? Företagsanalys

54. Läser du dagstidningen? PiteTidningen varje dag

55. Prenumerera du på någon veckotidning? Nej men oftast så köper jag en i veckan
56. Dansar du i bilen? Jo, ibland =P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En föreläsning i företagsanalys

59. När var du i kyrkan senast? Oj, i fjol när det var val.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Karin & Kurt självklart de bästa!!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? I en vecka

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? hmmm...Det vet den personen...

Det har blivit en hel del listor den senaste veckan...har förmodligen inte haft så mycket annat att skriva =P
Men nu känner ni mig kanske lite bättre än innan!
Trevlig kväll!

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0