Förlorat...

Skulle springa in en sväng på stan med min mamma idag och vi körde olika bilar, men vi skulle ses på domusdäcket... Hittade mig en stor och fin parkering, konstigt tänkte jag för att hela parkeringen var full annars! Kanske var det tur eller så har andra tänkt efter =P
Tappade nämligen min bilnyckel när jag klev ur bilen...Vart tror ni att den hamnade?!

JO, i en dagvattensbrunn!!!

De nycklarna kommer jag aldrig mer att se eftersom det var en av de få vattenbrunnarna i Piteå som inte har ett vattenlås!!
Tack och lov så hade jag en extranyckel hemma, och jag ska säga att det är första bilen som vi har (haft) två nycklar till! Måste nog göra några kopior nu...

Detta kommer jag självklart att få höra av alla i min omgivning för all framtid!!

Tänk er för allihopa vart ni parkerar =P


Love Elin


Kommentarer
Postat av: Jonna

åhh inge kul, jag tar alltid extra tag om nycklar om jag går över en brunn, bara för att jag skulle kunna vars å klantig att tapppa dem.. Klarat mig än dock.. Men gode tur att du hade en extra nyckel iaf!! :) Hur är allt annars då?

2007-10-26 @ 18:02:08
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0