Onsdag och Torsdags shopping

Har vart på stan i Göteborg hela Onsdag och en snabbis i eftermiddag....Har hunnit spendera nästan 4000 kr!
Jag har hittat så mycket snygga och roliga saker....
B.la:

Skinnjacka från Carlings
Skor från le coq sportif
Tröjor, koftor  och mössa från Cubus (Där min lilla Pao jobbar)
Ett bälte från HM
Klänning från Bik Bok

Det har blivit en hel del nyttiga saker också, sånt som tjejer behöver för att vara söta =D

Förmodligen kommer det fler listor på inköpta saker lite senare!!

Idag har jag även hunnit med att hälsa på min söta kusin Mattias. Det var jätte roligt att träffa honom, har inte gjort det sedan julen i fjol!

Hade gött!!

Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0