Måndag...

Idag är det Måndag och jag klev upp redna kvart i sex i morse för att åka till skolan halv sju...så äre när man pendlar!! =( 
Men men, har tyvärr blivit sjuk på kuppen också, det kan inte bli så mycket tråkigare!! Nu ligger jag här ensammen på soffan och bara längtar tills i morn...då kanske jag mår bättre!!

Helgen var i alla fall händelserik...blev inte så mycket drickande för min del...kände mig inte frisk så jag tog det lungt och sen så blev det slaggis med en viss person som jag fick fixa hem precis innan UGR filmen skulle börja...som tur var hant jag och den älskvärda Worre (som ställde upp att skjutsa hem denne person till sikfors, 4 mil enkel väg) tillbaka innan de hade visat filmen. Lite blåskärm blev det innan de fått igång allt så det funkade =P Haha, men kvällen vart lyckad...det blev tillslut taxi hem till Dick där "festen" fortsatte med lite mat =D
Det blev en sen söndagsmorgon och en tidig söndagskväll...jag blev sjuk och älsklingen bakis =D

För exakt en vecka sedan i dag öppnade vårat paradis Kåbdalis..blir nog vinterns första bräd-tur nu till helgen!! Ska bli grymt rolet att stå på brädan igen =D


image65


Nu ska jag ånga min kära snok med oleum basileum!!


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0