Det drar ihop sig...

...snart är julen kommen och nyårsafton.
Nu har vi planerat färdigt för slutet av december månad och det är först nu som jag kännner att det verkligen snart e jul...helt konstigt känns det, vet dock inte varför!
I Söndags var det skyltsöndag och då brukar jag ha haft julkänslor rätt länge, men det är förmodligen för att jag alltid gjort nått till skolan eller så, typ sålt julgranar =D Men i år hade vi inga planer alls...visste inte om att det var skyltsöndag förens på Söndagsmorgonen. Vi tog oss i alla fall en sväng in till stan för att mysa liite grann och det gjorde vi tillsammans med Emma och Marcus. Satte oss på Kvartesbageriet och tog oss en julefika =)

Nyårsafton kommer vi att fira tillsammans med Emma och Marcus, Emma Linnerut med pojkvän, Helena Sandström med pojkvän, Camilla mfl. på Pite Havsbad. OMY har nyårfesten ute i rivieran och så blir det att bo på hotellet =) Blir nog en jättemysig nyårsafton.
Första gången på en hel livstid som jag vet så här långt i förväg vad jag ska göra..annars brukar det vara dagen innan som vi bestämmer oss för något!

Självaste julafton kommer att firas ganska exakt likadant som i fjol bara det att vi är med pappas sida av släkten i stället för mammas. Dagen före julafton har vi alltid firat med älsklingens pappa genom middag och uppesittarkväll..men det brukar inte bli nått bingolotto utan det blir mer likör, vin, whisky drickande...MEN i år blire inte nå alkohol för Camilla är gravid!! =D
Julaftonsmorgonen åker vi  till Roknäs och äter frukost med min mamma och pappa och sedan äre bara att sätta igång med framstökandet...under dagensgång blire lite mat, kalle anka och jultomten!
Julaftonskvällen firas med älsklingens mammas sida.

Nu ska jag se klart Roomservice och sedan äre Greys Anatomy =D


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Sven-GØrel

Nejmen vilket frän döskalle du har där i bakgrunden.

2007-11-28 @ 20:58:06
URL: http://svengorel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0