A litle bit disapointed....

Just nu så e det "förfest" i lägenheten hos Paulina och Josefina...Blir alldeles snart utgång.....ska försöka hitta något ställe där Alexandra tar sig in, eftersom hon bara är 18 år.

Men men, är lite besviken på mig själv och på en viss person...Om du läser detta så både förlåt och inte förlåt....jag ska väl inte göra allt....Ååå vad tråkigt, jag vill inte vara besviken för en sån sak!! Det ska jag inte vara heller, för nu blir det krogen =D

I morn ska faktiskt jag och Paulina på Folkrace tävling i Skene, jag vet, freak som jag är!! =D Skoj ska det i alla fall bli...Min pappa bad mig hälsa till alla gamla kompisar/Konkurrenter =P


A Lot of Love from Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0