Ännu en gång sedan det skrevs lite här...

Det har kanske inte hänt så mycket roligt för er andra men för mig...jag har blivit 20 år!! men har inte behövt visa leg på systemet ännu =( Även min älskade sambo har fyllt år men han blev tråkiga 22 år..hehe!!

Snart börjar det dra ihop sig för sommar och jobb men först ska jag skriva de sista 2 tentorna som är kvar. Än så länge har jag inga tentor som släpare efter, coh det är så himla skönt!!
Har fått mig sommarjobb på SCAs kontor och där ska jag göra lite allt möjligt men bla. sälja virke till Italien, storbrittanien. USA och Kina...får se hur engelskan är de första samtalen =)

Hemma på huset så har det börjat hända lite saker....allt är äntligen färdigt uppe i badrummet och gästrummet plus att vi har rivit bron i helgen. Det ska böja byggas på den ikväll!
Mitt egetdesignade postlådeställ/sophus har blivit färdigt...det ska bara målas och ställas ut.
Snart blir det byggnationer av en veranda som ska vara över hela baksidan på huset...blir ca 10*4 meter alltså 40 kvadrat =)

men men, nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen åka iväg till happis...ska på IKEA idag och köpa lite skrivbord, vitrinskåp, bokhyllor och en massa andra roliga saker...synd bara att man måste betala för grejorna också.

skriver lite mer senare...vill ni få mer uppdatering så kolla in pixbox el-in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0