Hemma...

Äntligen har mamma och pappa kommit hem från deras Thailandsresa som de påbörjade den 10 februari.... Alla i familjen Nilsson har en förmåga att bli lika bruna som chokladbollar (förutom jag såklart) , så mycket riktigt, det första jag gsåg på kallax när jag hämtade dem var pappas silverhår som lyste som en lampa mot den svarta huden. De var så bruna och fina, det vill jag med vara!!
Var på HM i går och köpte hudlotion med brun utan sol =) ser ju döende ut när man står bredvid mamma eller pappa.
Vi tittade på alla bilderna som de tagit och man kan inte mer än bli avundsjuk...de har besökt James bond ön mm.... Bara en massa strand med grönt vatten och djungel....JAG VILL DIT!!! fast jag blir glad om jag bara får åka till grekland eller nått...bara det inte heter sverige och minusgrader!!
Men men det bär av till sthlm om några timmar och det är väl lite varmare där än vad det är här i Piteå.

BYE for now

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0