En tenta gjord, en kvar att göra...

I måndags gjorde jag bort min omtenta och denna gången hade en annan lärare gjort den och den var mycket lättare...det var fredde det var fel på=) känns skönt att ha den bortgjord fast då har man externredovisnings tentan kvar.
På tisadg är den tentan och jag har inte riktigt tagit tag i pluggandet än...man vill som vara ledig en eller två dagar efter man har gjort en tenta! Är ganska slö av sig när man studerar, fast jag längtar tills man börjar jobba och får en inkomst!

Just nu sitter jag hemma hos svärmor och svärfar och gosar med lilla Sally som är hunden som vi hämtat idag...hon är så söt så man skulle kunna äta upp henne!!
Pga av hene så har det inte blivit något pluggande idag heller =(

men men, blev ett kort inlägg idag!

Bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0