Efter PDOL

En PDOL helg med förkylning stoppade mig inte lika mycket som jag trodde.

Det blev förfest hos Crille Falman på fredagen och seda när det vra dags för dem att gå ut på området åkte vi direkt till Djupviken på efterfes =)


En sen Lördagsmorgon blev det för Dick, Leffe och Linn?De satt uppe till strax efter kl sju på morgonen. Jag lyckades ta mig till soffan halv tre på natten men hade stereon i vardagsrummet så jag sov inte förens de stängde av den kl sju.


Det blev en slö och lugn lördags eftermiddag?Låg på soffan hos Dick och såg tv?Sköönt!!


Kring fyra tiden vaknade Leffe och det första han gjorde var att ta några klunkar Minttu =)

Han ville inte vara bakis!!


Festen drog igång igen efter vi käkat middag. På lördagen gick vi ut på området, lite sent men det var skoj i alla fall.

Såg The Sounds och Millencollin..Inte så impad av The Sound men Millencollin var helt OK.

En sumering av helgen är den att det har varit jätte roligt men det är skönt att det är över också. Skönt att få komma hem och sova i sin egen säng och inte på en soffa!

Förkylningen är en aning sämre än vad den var före helgen men jag tror den hade varit det omän jag inte festat!!


Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0