Trött!

Min Måndag har vart helt enkelt, kort sagt, milt sagt jobbig!
Första föreläsningen började 8,15 i luleå och det betyder att jag måste ta bussen från stan kl 7 på morgonen. Efter den föreläsningen/seminariet följde tre till. Fick inte åka hem förens med 16.30 bussen.
Sedan hade jag ohandlat så det är nu först som jag har satt mig ner och fått i mig lite middag....ingen rolig dag alls!!
Pricken över i:et var att det var plussgrader igår men minusgrader i natt och jag har inte kört min bil på typ en vecka så det var jätte mycket snö på den, och så klart hade det frysit till en enda stor och hård kaka så jag fick kl 06.00 i morse stå och bryta lös iskakor från bilen....det tog mig 25 minuter att få fram en körbar bil!! Eftersom det tog sån tid så hant jag inte fixa min lunch till dagen =(

Vi måste verkligen städa i garaget så jag får in min bil!! =D

By the way....Sisan har kommit tillrätta. Det var nån som hittat henne i en trappuppgång inne i stan så på fredag får Mike tillbaka sin lilla hona =D Så klart har hon hunnit charma upphittaren som helst inte vill lämna ifrån sig katten, men det är ju Mikes så hon nöges!


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0