Sista dagen före jullov

Halv sex ringde den första väckarklockan i morse, den andra tio minuter senare...då vare bara att stiga upp annars skulle jag inte hinna med bussen till luleå som går från stan klockan sju. Camilla kom och hämtade mig halv sju och då skulle vi åka med hennes lilla pluto till sitt dagis. (Pluto är en hund och har barnvakt hela dagarna).

Väl på Kustbussen upp mot Luleå så somnade jag som vanligt MEN efter halva vägen vaknade jag av mina egna snarkningar!! Hahaha!! De överröstade till och med Mp3 spelaren!! =D Skrattade för mig själv och konstaterade att det var pinsamt så jag tyckte att det var bäst att hålla sig vaken resten av vägen, så det pinsamma inte skulle hända igen!

Så väl på skolna så började min föreläsning 08.15 med Rickard, som är den segaste föreläsaren någonsin. Han tar 1.5 timmar på sig att gå igenom 6 powerpoint bilder, som man egentligen bara kan läsa och så har man fått all den info som har dragit. Han flyger i väg så fruktat mycke vid varje sak!! Men men, i alla fall så skulle jag komma till att detta var den sista föreläsningen jag har nu innan jul =D Jag har Jullov nu!!
Efter jul äre inte mycket kvar heller...då äre bara en sammanfattande föreläsning, ett seminarium och en tenta...sen har jag inga mer kurser på skolan!! =D Då äre bara praktiken kvar.

Nu kom min kära kusin Lousie till skolan, vi ska å shoppa på TOY´s "R" US till alla små barn på julafton =D


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0