Hemtenta

Jag har suttit hela veckan med min hemtenta nu och den är fortfarande inte färdig....jag börjar vara kräkless på den och känner att jag inte kan hålla på nå mer nu! Svaren börjar bli sämre och sämre för jag ids inte leta så länge.

Jag har kommit upp i 22 sidor nu men det är minst 5 sidor oskrivet.....

Hur ska jag orka

Idag fyller Crilles mormor år så det blir lunch där. Sedan ska jag hinna på stan en sväng och köpa ett par Jeans och nike byxor till Pappa i julklapp.

Äre nån som vet vart det finns nike "prassel" byxor med bomullsfoder i så kan ni gärna meddela mig....Pappa  är så kräsen på sina mys byxor så det måste bli rätt modell och fodret inne i byxorna får inte luggas i håret på benen...Jaja!! Har e bara så rolig!! =D Love him!

image79
(pappa med jesper i sin famn)



"Dan, före dan, före dan, före dopparedagen"


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0