Hundvakt åt Leo.

Det var väl nån dag i förra veckan som Kikki och Thomas behövde hundvakt för en kväll. De har precis skaffat en Amstaff hane på 2,5 år och så skulle båda iväg på ranten en kväll. Leo är så pass ny hemma hos dem att de inte vågar lämna honom längre än en timme. Snäll som jag är så ställde jag upp =P (Jag älskar den hunden så jag var inte så svårflörtad).
En lite skeptisk Tiger (min katt) kom hem samtidigt som älsklingen och det första han mötte var då en föredetta kamphund....men det hela gick jättebra! Vi höll fast hunden och katten fick fritt nosa och gå fram och hälsa på Leo. Efter att de nosat på varrandra brydde de sig inte om varran. Tiger låg och sov i soffan och Leo nedanför, eftersom han inte får vara i soffan...men han hade nog gärna velat hoppa upp och lägga sig bredvid Tiger =P
                  

Kommentarer
Postat av: Jonna

hallå :) När skaffade de den hunden? var det från någon här i stan? Moa hade nämligen en amstaff som hon inte kunde ha kvar då hon blev aupair i england, och han hette Leo :) Mysigt att vara hundvakt! :D

2007-08-30 @ 13:50:51
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Kicki

Huvva så söta :) Nu har jag snott bilderna! Det syns ju att här kan han få temporärbo fler gånger! ;) Kram

2007-08-30 @ 18:59:26
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Elin

Ser ju ut som Leo oxå ;P Jaja nu blir det jobb! Ha det bra Elin!

2007-09-02 @ 06:55:11
URL: http://m4rklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0