En sen Lördagskväll på förrådet.....

Just nu sitter jag på Pite energis förråd och tittar på när mina små gossar skruvar i Mickes BMW.
Till helgen är det Långnäs och då ska det köras dragracing för fulla muggar!! =)
Min Lördag har varit ganska lugn och skön. Har suttit på Roasters med Emma och Elin och bara surrat bort en masa dötid, sen så har jag varit chafför till min kära svärmor och svärfar =) och just nu skulle jag vilja åka hem och sova men jag ska skjutsa hem folket också!

I går var det fest och utgång med min gumma Patricia =) Dock var det ganska lite folk ute och inte så många man kännde. Dessutom suger Kalles!! Det är så jävla äckligt där nere i källaren!! Men men, det var ändå skoj för Patry fick vad hon väntade på........

Haha, på radion sattes det precis igång Patrik Larsson (Mammas nya kille) =) Han är så jävla bra!!
"Klartt å betartt"
För er som aldrig hört han kolla in denna länk :
http://www.sr.se/cgi-bin/P3/kanalarkiv.asp?ProgramId=2399&NrOfDaysInArchive=30

Jajja, nu ska jag gå å peppe dessa små gossar,

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0